دانلود برنامه AnySite VPN برای رفع فیلتر سایت و شبکه های اجتماعی

دانلود برنامه AnySite VPN برای رفع فیلتر سایت و شبکه های اجتماعی

رفع فیلتر سایت و شبکه های اجتماعی با AnySite VPN

AnySite VPN یک فیلترشکن قوی و قابل اعتماد است که به شما کمک می‌کند تا به راحتی فیلترهای سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را برداشته و به آنها دسترسی داشته باشید. این فیلترشکن قابلیت رفع فیلتر انواع سرویس‌های محتوایی مثل YouTube، Facebook، Twitter، Instagram و بسیاری از وبسایت‌های دیگر را دارد.

استفاده از AnySite VPN بسیار ساده است. کافیست ابتدا این نرم‌افزار را بر روی دستگاه خود دانلود و نصب کنید. سپس آن را اجرا کرده و سرور مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس از اتصال موفق به سرور، تمام ترافیک اینترنتی شما از طریق این سرور عبور می‌کند و به شما امکان دسترسی به سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی فیلترشده را می‌دهد.

دانلود برنامه AnySite VPN برای رفع فیلتر سایت و شبکه های اجتماعی

اتصال 100 درصد ایمن با سرویس Kill Switch

Kill Switch یا سوئیچ قطع اتصال به اینترنت، وقتی که اتصال VPN شما قطع شود، به صورت خودکار تمام ترافیک اینترنتی شما را قطع می‌کند. این مهم است زیرا وقتی که VPN شما قطع می‌شود، اطلاعات شما بدون رمزنگاری به صورت عادی رد و بدل می‌شود و به خطر افتادن در برابر حملات، نفوذ و اشتراک اطلاعات شخصیتان افزایش خواهد یافت. پس این را میتوان یکی از ویژگی های مثبت این فیلتر شکن دانست.

ویژگی های مثبت  آنی سایت وی پی ان

  • آسان برای استفاده و دارای محیط نرم افزاری جذاب
  • دسترسی نامحدود به تمامی اینترنت
  • بدون نیاز به ثبت نام و تایید ایمیل درون برنامه
  • دارای امنیت بالا
  • براحتی محدودیت جغرافیایی را دور بزنید و در هرکجا میتوانید به سرور های آن متصل شوید
  • دارای ده ها سرور از مناطق مختلف

دانلود برنامه AnySite VPN برای رفع فیلتر سایت و شبکه های اجتماعی

بررسی ویدیویی سرعت دانلود و آپلود آنی سایت VPN

در فیلم زیر سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن را با برنامه سپید تست مورد آزمایش قرار می دهیم. گرچه میتواند با اپراتور های مختلفی نتایجی مختلفی نیز بوجود آید. ولی این فیلم میتواند یک دید کلی نسبت به این فیلتر شکن به شما بدهد.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن بسیار پایین و غیر قابل قبول می باشد. این برنامه دارای بسیاری از نکات مثبت می باشد اما متاسفانه سرعت دانلود و آپلود آن به شذت نیاز به بهینه سازی از طرف سازنده آن دارد.

میزان رضایت و تایید کاربران در گوگل پلی

نظرات اخیر این فیلتر شکن نشان می دهد که بسیاری از کاربران حس رضایت تام را نسبت به این فیلتر شکن ندارند. با این حال توانسته بسیاری از کاربران را جذب خود کند، این نشان میدهد در گذشته توانسته عملکرد بسیار خوبی را ارائه دهد. این برنامه بالای 100 هزار نصب را در گوگل پلی داشت است. همچنین نمره 4.4 را دریافت کرده است.

لینک دانلود فیلتر شکن AnySite VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *