برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

خواندن پیام های خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن

اینستاگرام و بخش دایرکت در آن

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا است که به کمک آن افراد می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای خود را با دنیا به اشتراک بگذارند. یکی از بخش‌های مهم اینستاگرام، بخش دایرکت است که به کمک آن کاربران می‌توانند با یکدیگر پیام‌های متنی، عکس و ویدیو به صورت خصوصی و بدون نیاز به اشتراک برای دیگران ارسال کنند. در این مقاله به خواندن پیام های خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن می پردازیم.

افراد می‌توانند با استفاده از دایرکت، راحت‌تر ارتباط برقرار کنند و با دیگران در تعامل باشند. همچنین با توانایی ارسال پیام‌های متنی، عکس و ویدیو، افراد می‌توانند به محض برداشتن تصاویر و ویدیوها به اشتراک بگذارند. و از این طریق به روابط خود پویایی ببخشند. از دیگر ویژگی های مثبت دایرکت با امکان ارسال پیام‌های خصوصی، افراد می‌توانند موضوعات خصوصی و مهم را با یکدیگر در محیطی امن و خصوصی بحث کنند و ارتباطات عمیق‌تری برقرار کنند.

چگونه پیام‌های دایرکت اینستاگرام را بدون سین خوردن بخوانیم؟

راه حل خواندن دایرکت های اینستاگرام بدون سین خوردن برای بسیاری از کاربران می تواند جذاب باشد. میخواهند پیامی را در دایرکت اینستاگرام بخوانند بدون اینکه سین بخورد در ادامه راهکار های ساده برای این موضوع را برای شما به طور کامل مورد بررسی قرار می دهیم.

محدود کردن موقت حساب کاربر

اولین روش که بسیار ساده است محدود کردن موقت حساب کاربر است. شما می توانید پس از محدود کردن حساب کاربر مورد نظر براحتی پیام های شخص را بخوانید بدون اینکه آن ها را سین کنید. پس از سین کردن پیام ها می توانید حساب کاربر مورد نظر را از محدودیت خارج کنید در این صورت پیام های طرف را با اینکه خوانده اید سین نکرده اید !

خاموش کردن اینترنت خود

روش دیگر که بسیار کاربردی و آسان است خاموش کردن اینترنت خودتان است. با این روش می توانید پیام های طرف مقالب خود را بخوانید و آن شخص متوجه این موضوع نشود این روش بسیار ساده و کاربردی است. طوریکه هر شخصی میتواند آن را عملی کند.

استفاده از اعلان های اینستاگرام

شما میتوانید با فعال کردن اعلان های اینستاگرام براحتی پیام های طرف را بدون سین کردن بخوانید. برای بسیاری از افراد اعلان های اینستاگرام بصورت خودکار فعال است. اما در صورتی که این بخش غیر فعال بود با رفتن به بخش تنظیمات برنامه و بخش برنامه ها و انتخاب برنامه اینستاگرام دسترسی به اعلان ها را فعال کنید. پس از آن بعد از ارسال پیام از طرف شخص مورد نظر براحتی می توانید پیام های شخص مورد نظر را بدون اینکه سین کنید بخوانید‌.

استفاده از نسخه های غیر رسمی اینستاگرام

در نهایت می توانید از نسخه های غیر رسمی اینستاگرام استفاده کنید. در این برنامه ها براحتی میتوانید با استفاده از حالت روح اینستاگرام های غیر رسمی دایرکت ها را بدون سین کردن بخوانید.
نکته مهم درباره این نرم افزار ها عدم امنیت برخی از آن ها است. بسیاری از این اپلیکیشن ها با وجود پیشرفته تر بودن از نسخه اصلی اما از امنیت کمتری برخوردار هستند. به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود از این روش استفاده کنید. اما در صورت لازمه کار میتوانید از یک برنامه ای که معتبر بوده و از امنیت بالایی برخوردار است استفاده کنید.

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

59 دقیقه ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

23 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

23 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago