برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

خرید فیلتر شکن پولی Lumos VPN + لینک دانلود

اتصال و بررسی کامل Lumos VPN در اندروید

امروزه با پیشرفت فناوری و افزایش استفاده از اینترنت، نیاز به استفاده از فیلترشکن‌ها برای دسترسی به منابع اینترنتی بدون محدودیت و مسدودیت‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. یکی از این فیلترشکن‌ها، Lumos VPN است که امکان دسترسی به سایت‌ها و منابع اینترنتی مسدود شده در کشورهای مختلف را فراهم می‌کند. لوموس یکی از ابزارهای محبوب و قدرتمند برای دسترسی به اینترنت بدون محدودیت است. با استفاده از این فیلترشکن، کاربران می‌توانند به طور آسان و سریع به منابع اینترنتی دسترسی پیدا کنند و از امکانات آنها بهره‌مند شوند. این ابزار قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی کاربران نیز بسیار موثر است و امکان مخفی کردن آدرس آی‌پی و اطلاعات شخصی کاربران را فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این وی پی ان، سرعت بالای اتصال و عملکرد قابل اعتماد آن است. با استفاده از این ابزار، کاربران می‌توانند به طور سریع و بدون وقفه به اینترنت متصل شوند و از تمامی امکانات آن بهره ببرند. همچنین، امکان انتخاب سرورهای مختلف در سراسر دنیا برای دسترسی به منابع مختلف اینترنتی نیز ویژگی دیگری است که این نرم افزار را به یک ابزار قدرتمند برای دسترسی به اینترنت بدون محدودیت تبدیل کرده است.

خرید فیلتر شکن پولی Lumos VPN + بررسی بخش رایگان

بخش رایگان این وی پی ان امکان اتصال به سرورهای مختلف را در اختیار شما قرار می دهد، اما با محدودیت هایی در سرعت و پهنای باند. این بعضی از ویژگی های این بخش رایگان است که باید در نظر گرفته شود. از طرف دیگر، پلن پرمیوم Lumos VPN به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ گونه محدودیتی از تمام امکانات VPN بهره مند شوید. این شامل اتصال به سرورهای سراسر دنیا، سرعت بالا، امنیت بیشتر و پشتیبانی 24 ساعته است.

به علاوه، از آنجا که امنیت و حریم خصوصی در ارتباطات اینترنتی بسیار اهمیت دارد، انتخاب بخش پرمیوم این نرم افزار می تواند یک گام مهم در جهت حفظ امنیت شما باشد. با این حال، باید توجه داشته باشید که تصمیم نهایی در انتخاب بخش رایگان یا پرمیوم برای استفاده از آن بر عهده شماست و باید با توجه به نیازهای خودتان تصمیم گیری کنید.

بالای 18 لوکیشن قوی برای اتصال

این وی پی ان دارای سرور های قوی از لوکیشن های متفاوت می باشد که کاربران می توانند به آن ها متصل شوند. این سرور ها دارای قدرت بالایی می باشندذ که افراد می توانند به آن ها متصل شوند. همان طور که به آن اشاره کردیم برخی از سرور های این نرم افزار پولی و برخی دیگر رایگان می باشند. افراد می توانند با توجه به تصمیم خود یکی از آن ها را انتخاب کنند به آن ها متصل شوند.

بررسی سرعت سرور های رایگان لوموس وی پی ان

سرعت های این وی پی ان دارای قدرت بالایی می باشند. کاربران می توانند با استفاده از آن ها هر صفحه را باز کنند و هر محتوای که دوست دارند دانلود و یا آپلود کنند. زیرا دارای سرعتی کاملا مطلب و مورد تایید می باشند.

لینک دانلود فیلتر شکن Lumos VPN

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

47 دقیقه ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

23 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

23 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago