برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

راهنمای کامل برای درک و جلوگیری از شدوبن در اینستاگرام

شدوبن شدن در اینستاگرام به چه معناست

استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان یک وسیله قدرتمند برای ارتباط با دیگران، به اشتراک گذاری محتوا و افزایش روند پیشرفت شخصی یا تجارتی ما در دنیای دیجیتال امروزی بسیار رایج است. در اینستاگرام، یکی از پلتفرم های محبوب برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها، تعداد زیادی کاربر فعال وجود دارد که از این پلتفرم برای ارتباط با دیگران، تبلیغات و رشد شخصی یا تجاری استفاده میکنند.

اما در دنیای پررقابت اینستاگرام، برخی از کاربران ممکن است با یک مشکل قدیمی و مزاحم یعنی “شدوبن در اینستاگرام” یا “shadowban” روبرو شوند. این مسئله میتواند بر تعداد دنبال کنندگان، دیده شدن محتوا، تعاملات بین کاربران و در نهایت، روند رشد شخصی و تجاری تأثیر بگذارد.

دانلود فیلتر شکن بدون قطعی

شادوبن (shadowban) به حالتی می‌گویند که در آن اکانت یک یوزر، بدون هیچ اخطار قبلی میوت یا بلاک می‌شود و پست‌ها و کامنت‌های آن به‌ نمایش در نخواهند آمد. حتی ممکن است صفحه‌ کسی که شادوبن شده، در نتایج جستجو و فید‌ها به نمایش در نیایند. این فاجعه سبب می‌شود تا اینگیجمنت و تعامل پیج شما بسیار پایین بیاید و در نهایت، صفحه تجاری اینستاگرام یا توییتر شما دچار مشکل شود.

چگونه بفهمیم در اینستاگرام شدوبن شده ایم

قبل از اینکه بخواهیم راهکار های رفع شدوبن شدن اینستاگرام را برای شما بازگو کنیم لازم است که بفهمیم آیا شدوبن شده ایم یا خیر ؟ برای تشخیص این موضوع راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه این مقاله به آن ها اشاره میکنیم، مراحل زیر را دنبال کنید.

4 نشانه شدوبن شدن اینستاگرام

  1. بررسی روند کاهش تعداد فالوورها: اگر تعداد فالوورهای شما به طور ناگهانی کاهش یافته است و افراد جدید به پیج شما دسترسی کمتری دارند، احتمالاً پیج شما شدوبن شده است.
  2. بررسی هشتگ‌ها: اگر میزان رویش و تعامل با پست‌های شما با استفاده از هشتگ‌ها کاهش یافته و در صفحه هشتگ در نمی‌آید، این نشانه‌ای است که شما شدوبن شده‌اید.
  3. تست کردن پست‌ها: برای بررسی وجود shadowban، می‌توانید یک پست جدید با یک هشتگ جدید بارگذاری کنید و سپس از یک پروفایل دیگر اینستاگرامی یا از دوستان خود بخواهید این پست را با هشتگی که استفاده کرده‌اید جستجو کنند و ببینند آیا در نتایج جستجو ظاهر می‌شود یا خیر. اگر پست شما نمایش داده نشد، ممکن است شما شدوبن شده باشید.
  4. بررسی پیغام خطای دسترسی به پست: اگر در حالت عادی می‌توانستید پست خود را در صفحه هشتگ ببینید ولی حالا یافتن پست شما با این هشتگ مشکل است و پیغام خطایی مبنی بر عدم دسترسی به پست نمایش داده می‌شود، ممکن است پیج شما مورد شدوبن شده باشد.

8 عامل اصلی شدوبن شدن اینستاگرام

عوامل متحددی باعث شدوبن شدن پیج اینستاگرام شما میشوند. در اینجا به 8 عامل اصلی که میتوانند نقش مهمی در این مشکل داشته باشند رو بررسی میکنیم.

  1. استفاده از هشتگ‌های ممنوع : استفاده از هشتگ‌های ممنوع شامل هشتگ‌های مرتبط با خشونت، مواد مخدر یا هر گونه فعالیت غیرقانونی.
  2. فعالیت بیش‌ازحد : اگر در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعداد زیادی فالوور جدید داشته باشید، الگوریتم اینستاگرام ممکن است فکر کند شما از ربات‌ها یا سرویس‌های شرکت سوم استفاده می‌کنید.
  3. اسپم کامنت : استفاده از کامنت‌های بی‌ارزش، تکراری و اسپمی در پست‌های دیگران.
  4. خرید فالوور : خرید فالوور فیک به منظور افزایش تعداد فالوورها، بازدیدها یا لایک‌ها.
  5. پست‌های مکرر : منتشر کردن پست‌های یکسان و مکرر.
  6. استفاده از محتوای ممنوع : استفاده از محتوای غیرمجاز و ممنوع از قبیل تصاویر خشونت‌آمیز، برهنه یا تحریک آمیز.
  7. استفاده از بات‌ها و ربات‌های خودکار : استفاده از بات‌ها و ربات‌های خودکار جهت افزایش فالوور و ارسال پیام.

چطور می توان از شادوبن خارج شد

نکته جالب درمورد خارج شدن از شدوبن این است که اینستاگرام هیچ بیانیه رسمی در مورد شادوبن و چگونگی رفع شادوبن اینستاگرام منتشر نکرده است. ولی یکسری راهکار های عملی برای خارج شدن از شدوبن وجود دارد. که به آن ها اشاره میکنیم و شما با رعایت آن ها به مرور و در مدت زمان کمی از شدوبن خارج میشوید.

از اطلاعات و قوانین مربوط به استفاده از اینستاگرام آگاه شوید و برخی از رفتارهایی که ممکن است باعث شادوبن شما شده باشد که در بالا به آن ها اشاره کردیم را تصحیح کنید. همچنین ارسال پیام به پشتیبانی اینستاگرام و توضیح مشکل‌هایی که با آن روبرو شده‌اید میتواند کارساز باشد. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که فعالیت های خود را به صورت چشمگیری کاهش دهید. سعی کنید میزان پست گذاشتن و اینگیجمنت خود را به حداقل برسانید. همچنین میتوانید هشتگ های اخیر خود را تغییر دهید این روش به خیلی از کاربران کمک کرده است.

سخن پایانی

اگر به هردلیلی شدوبن شدید نگران نباشید فقط با رعایت کردن موضوعات گفته شده و راهکار های این مقاله به راحتی میتوانید آن را رغع کنید. در نهایت تشکر میکنم از شما برای خواندن این مقاله. امیدوارم که مطالب ارائه شده در مورد شدوبن شدن در اینستاگرام برای شما مفید بوده باشد.

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

10 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

10 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

16 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

16 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

17 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

17 ساعت ago