برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

معرفی 4 ترفند کاربردی اینستاگرام در آپدیت 2024

ترفند کاربردی اینستاگرام

ترفندهای اینستاگرام می‌توانند به شما کمک کنند تا حساب کاربری خود را بهبود بخشید و افراد بیشتری را به پروفایل خود جذب کنید. این ترفندها ممکن است شامل استفاده از هشتگ‌های مرتبط، ارسال محتوای جذاب و همچنین فعالیت های ارتباطی با دنبال کنندگان شما باشد. اهمیت یادگیری ترفندهای اینستاگرام این است که آنها می‌توانند راهکارهایی برای بهبود دسترسی به مخاطبان شما، افزایش تعداد دنبال کنندگان و افزایش تعامل با نوع فعالیت‌های شما را ارائه دهند.

اگر از این ترفندها استفاده نکنید، ممکن است از مزایای بزرگی که این سرویس ارائه می‌دهد عبور کنید. و افراد کمتری به پروفایل شما دسترسی پیدا کنند. به علاوه، یادگیری ترفندهای اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید چگونه بهترین استراتژی را برای رشد و توسعه حساب کاربری خود در این سرویس اجتماعی اعمال کنید.

معرفی 4 ترفند کاربردی اینستاگرام

در ادامه این مقاله به بررسی و معرفی 6 ترفند کاربردی و مهم اینستاگرام در آپدیت جدید آن می پردازیم. که استفاده از آن ها میتواند تجربه ای جدید و متفاوت را در این شبکه اجتماعی محبوب برای کاربران فراهم آورد. طبیعتا دربازه زمانی ن چندان زیاد ممکن است بسیاری از ترفند های دیگر به این شبکه اجتماعی اضافه شودن که ما تلاش میکنیم هر روزه مطالب مفید و کاربردی را از آن در اختیار کاربران قرار دهیم.

پشتیبانی از فونت های جذاب در بیوی اینستاگرام

استفاده از فونت های جذاب در بیوی اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند تا بیوی خود را بیشتر جذاب و جالب کنید. و توجه بیشتری از دنبال‌کنندگان خود جلب کنید. برای این کار می‌توانید از سایت‌هایی مانند “LingoJam” یا “Instagram Fonts” استفاده کنید تا متن خود را به یک فونت دلخواه تغییر دهید و سپس آن را در بیوی اینستاگرام خود قرار دهید.

بررسی و معرفی گزینه mute

تنظیمات mute در اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد تا مطالب یا پست‌های یک کاربر یا یک گروه خاص را به صورت موقت یا دائمی در حالت “بیصدا ” تنظیم کنند. با انجام این تنظیم پست‌های این فرد یا گروه خاص در feed شما ظاهر نخواهد شد ولی هنوز می‌توانید حساب آن فرد یا گروه را دنبال کنید و پیام خصوصی آن‌ها را ببینید. می‌توانید این کار را از پروفایل فرد مورد نظر نیز انجام دهید. برای این کار به پروفایل شخص مورد نظر بروید، روی دکمه “دنبال می‌کنم” یا “دنبال کردن” کلیک کنید و سپس گزینۀ “Mute” یا “بی‌صدا” را فعال کنید.

مخفی کردن عکس هایی که در آن ها تگ شده اید

به دلایل مختلفی اشخاصی شما را در عکس های مورد نظر تگ کرده اند و شما ممکن است از این بابت راضی نباشید. یا حداقل نمی خواهید این عکس ها در بخش تگ پیج شما نمایان شوند. برای این کار در بخش تصاویر تگ شده روی گزینه ادیت کلیک کنید. و گزینه Manually Approve Tags را بزنید و در ادامه تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید و در نهایت روی دکمه Hide کلیک کنید.

استفاده از ویژگی جالب پرده سبز (green screen)

این ترفند برای حذف پس زمینه شما طراحی شده است. بسیاری از میم های خنده دار بوسیله این پرده سبز بر روی کلیپ های ترند اینستاگرام گذاشته می شوند. برای استفاده از این بخش کافیست به بخش جستجو افکت ها رفته و عبارت Green screen را سرچ کنید.

سخن پایانی

از دوستان و دنبال‌کنندگان عزیزم بابت توجه و وقتی که برای خواندن مقاله‌ام در مورد 4 ترفند اینستاگرام گذاشته‌اید، صمیمانه سپاسگزارم. امیدوارم که مطالب ارائه شده در این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و به شما کمک کند تا تجربه بهتری از استفاده از اینستاگرام داشته باشید.

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

15 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

15 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

21 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

21 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

22 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

22 ساعت ago