برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

آموزش بک آپ گرفتن از اینستاگرام

اهمیت بک آپ گرفتن از اطلاعات اینستاگرام

بک آپ اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اینستاگرام یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا است و بسیاری از ما از این شبکه برای ارتباط با دوستان و خانواده، به اشتراک گذاری عکس و ویدیو و مدیریت کسب و کار استفاده می کنیم. بکاپ گرفتن از اطلاعات اینستاگرام به معنای ذخیره سازی اطلاعات شخصی، عکس ها، ویدیوها، دنبال کنندگان و فالوئرها، پست ها و دیگر اطلاعات مهم است که در این شبکه ایجاد کرده اید. بکاپ گرفتن از این اطلاعات می تواند در مواقع اتفاقات ناگوار مانند حذف اشتباهی حساب کاربری، هک شدن حساب و یا از دست دادن دستگاه موبایل به شما کمک کند.

همچنین با بک آپ از اطلاعات اینستاگرام، می توانید خاطرات و لحظات خاصی که در این شبکه ایجاد کرده اید را ذخیره و حفظ کنید و در صورت نیاز به آنها دسترسی داشته باشید. به طور کلی، بکاپ گرفتن از اطلاعات اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار است و به شما امکان می دهد تا از اطلاعات شخصی و مهم خود محافظت کنید. از این رو در ادامه به بررسی و چگونگی بکاپ گیری از شبکه اجتماعی اینستاگرام می پردازیم .

بک آپ از طریق برنامه اینستاگرام

برای بک آپ گیری از اینستاگرام بوسیه خود نرم افزار ابتدا برنامه خود را کام بروزرسانی کنید. بعد از طی کردن مراحل وارد برنامه اینستاگرام خود شوید. سپس در بخش تنظیمات برنامه باید وارد بخش security شوید. در مرحله آخر نیز باید بر روی گزینه download data کلیک کنید تا براحتی مراحل بک آپ گیری شروع و پس از مدت زمان معین به اتمام برسد. این مدت زمان در مرحله بعدی بک آپ گیری شروع می شود که گزینه request download را در اختیار شما قرار می دهد که باید بر روی آن کلیک کنید. در نهایت done را لمس کنید تا داده های شما بصورت یک پرونده به ایمیل شما ارسال شوند. و براحتی می توانید آن ها را دانلود و استفاده کنید.

سایت بکاپ گیری از اینستاگرام

یکی دیگر از روش های بک آپ گیری از اینستاگرام استفاده از سایت می باشد. قطعا این روش برای افراد زیادی دارای جذابیت بیشتری می باشد. در ادامه با طی کردن مراحل گفته شده براحتی هدف خود را به سرانجام برسانید.

در این روش باید وارد سایت اصلی اینستاگرام شوید. بعد از وارد کردن اطلاعات مورد نظر خود باید به بخش تنظیمات بروید. و در نهایت می توانید بر روی دانلود داده کلیک کنید تا اطلاعات برای پست الکترونیکی شما ارسال شود. ای روش برای افرادی که به گوشی دسترسی ندارند می تواند بسیار مفید باشد. همچنین می توانند در این روش سریع تر و بهتر عمل کنند.

سخن پایانی

در روش های گفته شده که مهم ترین و اصولی ترین راه های بک آپ گیری از اینستاگرام می باشند. براحتی می توانید مراحل گفته شدهرا طی کنید و نتیجه را مشاهده کنید. دلیل معرفی نکردن برخی از سایت های دیگر امنیت کاربران می باشد. زیرا سایت و برنامه اصلی اینستاگرام بسیار مورد اعتماد تر از سایر برنامه ها و همچنین سایت ها می باشد.

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

21 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

21 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago