برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود بهترین وی پی ان جهان Psiphon Tunnel Plus

نصب و استفاده از بهترین وی پی ان جهان Psiphon Tunnel Plus

در دنیای دیجیتال امروز، دسترسی به اینترنت بدون محدودیت یکی از نیاز های بنیادین کاربران به شمار می‌ آید. با توجه به محدودیت‌ های جغرافیایی و سانسور اینترنت در برخی کشورها، استفاده از VPN (شبکه خصوصی مجازی) به یکی از راهکار های محبوب تبدیل شده است. در این میان، بهترین وی پی ان جهان Psiphon Tunnel Plus با ویژگی‌ های منحصر به فرد خود در زمینه ارائه خدمات VPN به ویژه برای کاربران اینستاگرام، به خوبی درخشیده است. از این رو در این مقاله به بررسی کامل این وی پی ان می پردازیم تا کاربران براحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

یکی از نیاز های اساسی برای افرادی که تایم زیادی را به استفاده از اینترنت میگذرانند استفاده از یک فیلتر شکن قوی می باشد. به‌علاوه، امنیت و حریم خصوصی اطلاعات کاربران در استفاده از این سرور ها تا حد زیادی تضمین شده است. این وی پی ان قدرتمند از پروتکل‌ های قوی رمزنگاری استفاده می‌ کند که از اطلاعات شخصی و داده‌ های حساس کاربران محافظت می‌ کند. از این رو کاربران هنگام استفاده از این فیلتر شکن دارای امنیتی دیجیتالی بسیار بالای می باشد.

نصب آسان و استفاده کاملاً رایگان از Psiphon Tunnel Plus

نصب و استفاده از فیلتر شکن‌ها، یکی از مسائل مهمی است که ممکن است کاربران را از اتخاذ این ابزار ها باز دارد. در این راستا، بهترین وی پی ان جهان فضایی را فراهم کرده است که نصب آن به سادگی یک برنامه معمولی روی تلفن همراه یا کامپیوتر انجام می‌ گردد. از این رو استفاده از این فیلتر شکن می تواند برای کاربران بسیار مفید باشد. همچنین افراد براحتی می توانند از این فیلتر شکن قوی در مکان های مختلف بصورت کاملا رایگان استفاده کنند.

شیوه نصب و راه اندازی

کاربران برای نصب این فیلتر شکن قوی تنها نیاز به دانلود برنامه از فروشگاه‌ های معتبر دارند. فرآیند نصب این برنامه به سرعت و بدون هیچ گونه پیچیدگی انجام می‌شود و کاربران می‌توانند در کمترین زمان ممکن به خدمات آن دسترسی پیدا کنند. از این رو این نرم افزار می تواند یکی از بهترین فیلتر شکن های موجود می باشد. همچنین این وی پی ان به تازگی ایجاد شده است که دارای سرور های خلوت می باشد و هر شخصی که بتواند این نرم افزار را نصب کند از جدید ترین سرور های این وی پی ان می تواند از آن استفاده کند.

ایجاد شده بصورت کاملا رایگان

یکی از ویژگی‌ های بارز در این وی پی ان قدرتمند، رایگان بودن خدمات آن برای کاربران است. در حال حاضر، بسیاری از VPN ها هزینه‌ هایی را از کاربران دریافت می‌کنند، اما بهترین وی پی ان جهان با ارائه خدمات رایگان، این امکان را به تمامی افراد می‌ دهد که بدون نگرانی از هزینه‌ های اضافی، به اینترنت آزاد و بدون فیلتر دسترسی داشته باشند. این مزیت به ویژه برای کاربران در کشور های با محدودیت‌ های شدید اینترنتی، ارزشمند است. از این رو برای دانلود این نرم افزار براحتی می توانید آن را دانلود کنید.

لیتک دانلود فیلتر شکن Psiphon Tunnel Plus

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

7 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

7 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

14 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

14 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

14 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

15 ساعت ago