برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود بهترین وی پی ان برای همراه اول SafeConnect VPN

اتصال سریع و ایمن

قطعا بیشتر کاربران نگران فیلتر شدن بازی های آنلاین خود و همچنین سایت های محبوب خود هستند‌. همین امر باعث شده است آنان روی به دانلود فیلتر شکن های مختلف بیاورند. که آیا کدام یک از این وی پی ان ها می تواند بازی ها و سایت های محبوبشان را به راحتی اجرا کند. از این رو فیلتر شکن SafeConnect VPN یکی از بهترین وی پی ان ها برای اپراتور همراه اول محسوب می شود. به راحتی به سرور های دلخواه متصل شوید و از وب گردی خود با اپراتور همراه اول لذت ببرید‌. امنیت و ایمنی فوق العاده استثنایی، حفاظت از حریم خصوصی کاربران و ایمن نگه داشتن داده های شخصی آنان. نگران فیلتر و محدودیت شبکه‌های اجتماعی و بازی‌ های خود نباشید.

این نرم افزار یک فیلترشکن قدرتمند است. که برای دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی و همچنین بازی‌های جذاب ساخته شده است. شامل سرور های قدرتمند و فعال، که با ضربه روی هر کدام از آن ها به راحتی وصل می شود و به مرور خود در وب سایت ها بپردازید. و از تجربه های جدید خود نهایت لذت را ببرید. جز بهترین وی پی ان ها برای اپراتور همراه اول و مخصوص بازی های جذاب و شبکه های اجتماعی می باشد.

حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران

این وی پی ان جز ایمن ترین نرم افزار های گوگل پلی به حساب می آید. سازنده ی آن تضمین می کند که داده های شخصی کاربران حفاظت شده می مانند و اطلاعات شخصی آنان به دور از هر گونه نا امنی و دسترسی شخص ثالثی باقی می ماند. پس با اطمینان کامل این نرم افزار را دانلود و سپس نصب کنید. تا با خیال راحت وب گردی کنید و بازی های روز دنیا را اجرا کنید.

اجرای بازی های جذاب و پرطرفدار

با فیلتر شکن SafeConnect VPN دیگر نگران محدودیت ها و فیلترینگ هایی که در مقابل بازی هایتان قرار می گیرد نباشید. زیرا نرم افزار به راحتی محدودیت ها و فیلترینگ های موجود را دور می زند و به آسان ترین روش بازی های آنلاین را اجرا می کند. بازی هایی همچون پابجی، کال آف، و کلش، پس دیگر نگران پینگ ضعیف و قطعی اتصال خود نباشید. زیرا این اپلیکیشن به کمک شما آمده است.

مزایای نرم افزار SafeConnect VPN

دسترسی آزاد و بدون محدودیت به شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط با دوستانتان، پست‌گذاری عکس‌ها و ویدئوها، و کامنت گذاشتن زیر پست‌های محبوبتان. پیشگیری از فیلتر و مسدود شدن در شبکه‌های اجتماعی بر اساس محدودیت جغرافیایی و قوانین محلی. پس این نرم افزار علاوه بر بازی مخصوص شبکه های اجتماعی نیز می باشد. دیگر نگران محدودیت‌ها و فیلترهایی که ممکن است در مسیر شبکه‌های اجتماعی و بازی‌هایتان قرار بگیرند نخواهید بود. این فیلترشکن قدرتمند است، راهی ساده و امن‌تر برای دسترسی به شبکه‌ها و بازی‌های مورد علاقه شما فراهم می‌کند. همچنین با اپراتور همراه اول در سریع ترین حالت ممکن به سرور ها وصل می شود.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت اتصال بسیار قوی می باشد. و با مشاهده عدد و ارقام تستی سرعت دانلود و آپلود آن نیز به شدت مورد پسند است.

لینک دانلود فیلتر شکن SafeConnect VPN

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

15 دقیقه ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

22 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

22 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago