معرفی بهترین فیلتر شکن خارجی Jetroi VPN + لینک دانلود

معرفی بهترین فیلتر شکن خارجی Jetroi VPN + لینک دانلود

دانلود مستقیم فیلتر شکن خارجی Jetroi VPN

فیلترشکن‌ ها و VPN‌ ها امروزه به یکی از ابزار های ضروری برای دسترسی به محتوای محدود شده در اینترنت تبدیل شده‌ اند. با توجه به محدودیت‌ های موجود در برخی کشورها و حتی در داخل ایران، استفاده از این ابزارها نقش مهمی در دسترسی به اطلاعات و محتوای مورد نیاز ایفا می‌کند. از این رو یکی از فیلتر شکن های قدرتمند که برای بسیاری از کاربران مفید بوده است بهترین فیلتر شکن خارجی Jetroi VPN می باشد. این وی پی ان دارای اتصالی قدرتمند و فوق سریع می باشد.

معرفی بهترین فیلتر شکن خارجی Jetroi VPN + لینک دانلود

فیلتر شکن خارجی Jetroi VPN بصورت کلی با این عنوان قدرتمند معرفی شده است. و کاربرانی که از آن استفاده کرده اند تا حد زیادی از آن راضی بوده اند. همچنین این وی پی ان با استفاده از زیرساخت‌ های قدرتمند خود، سرعت اتصال بالایی را برای کاربران فراهم می‌ آورد. این امر امکان انجام فعالیت‌ های آنلاین مانند دانلود، پخش ویدیو و بازی آنلاین را با کیفیت مطلوب فراهم می‌سازد. با توجه به توضیحات مقدماتی می توانیم نتیجه بگیریم این وی پی ان کاملا مورد تایید می باشد.

تمدید اتصال سه ساعته در Jetroi VPN

یکی از نقطه ضعف های این فیلتر شکن محدودیت زمانی درون آن است. این باعث می شود کاربران نتوانند بصورت کاملا ار آن استفاده کنند. اما یکی از ویژگی های دیگر که به آن اضافه کرده است امکان اضافه کردن تایم به تایم تعیین شده می باشد. افراد با لمس آن می توانند تایم اتصالی به این وی پی ان قدرتند را افزایش دهند.در این حالت کاربران با مشاهده یک تبلیغات یک تایم سه ساعته بصورت هدیه دریافت می کنند تا بتوانند به سرور های این وی پی ان متصل شوند. این خود می تواند این ویژگی منفی را پوشش دهد. اما می تواند برای برخی از کاربران نیز آزار دهنده باشد زیرا باید بعد از قطع اتصال مجدد به برنامه برگردند و اتصال را برقرار ساند.

معرفی بهترین فیلتر شکن خارجی Jetroi VPN + لینک دانلود

دارای سرور های اختصاصی و قدرتمند

بهترین فیلتر شکن خارجی Jetroi VPN دارای سرور های اختصاصی قدرتمندی درون خود می باشد که برای یکسری از سایت ها و برنامه ها برای گوشی کاربران در نظر گرفته شده اند. برخی از آن ها برای تیک تاک و برخی دیگر برای شبکه های اجتماعی دیگر در نظر گرفته شده اند. این باعث می شود کاربران از این سرور ها استفاده کنند تا بتوانند تجربه بهتری از این وی پی ان قدرتمند را داشته باشند.

یک کلیک برای اتصال در بهترین فیلتر شکن خارجی

به دلیل محیط نرم افزاری بسیار ساده این وی پی ان کاربران می توانند با یک کلیک بر روی صفحه به جدید ترین سرور های این وی پی ان قدرتند متصل شوند. زیرا محیط نرم افزاری این فیلتر شکن بسیار ساده و کاربردی می باشد. افراد بدون داشتن هیچ تجربه ای از استفاده وی پی ان ها براحتی می تواند از این وی پی ان استفاده کنند.

نحوه دانلود و استفاده

کاربران برای دانلود این فیلتر شکن می توانند از گوگل پلی و یا از لینک قرار داده شده در پایی اقدام به دانلود این فیلتر شکن بگیرند.

لینک دانلود فیلتر شکن Jetroi VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *