برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

بلاک کردن در واتساپ بدون متوجه شدن کاربر

واتساپ و ویژگی بلاک کردن در آن

در این برهه از زمان برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات به سرعت در حال تکامل است. در این میان، یکی از پرکاربرد ترین و محبوب‌ ترین برنامه‌ های پیام‌ رسان، واتساپ است. واتساپ با قابلیت‌ های متنوع خود، نقش مهمی در زندگی روزمره افراد ایفا می‌ کند. در این متن، به بررسی ویژگی‌ های این برنامه و به ویژه قابلیت بلاک کردن کاربران خواهیم پرداخت. از این رو بلاک کردن در واتساپ از طرف کاربری ممکن است ناخوشایند باشد اما ممکن است دلایلی منطقی از طرف آن شخص برای خود آن وجود داشته باشد. که در ادامه علاوه بر آموزش بلاک کردن در واتساپ بدون متوجه شدن کاربر می پردازیم.

واتساپ یک برنامه پیام‌ رسان پرطرفدار است که در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی شد. این برنامه به کاربران امکان می‌ دهد تا پیام‌ های متنی، تصاویر، ویدئوها و سایر فایل‌ها را به صورت آنلاین و رایگان با دیگران به اشتراک بگذارند. همچنین می‌ توان از طریق واتساپ تماس صوتی و تصویری برقرار کرد. از این رو در این زمان توانسته است بر بسیاری از برنامه های دیگر این حوزه به دلیل محبوبیت بالایی که دارد پیشی بگیرد. این نرم افزار امکان دسترسی به مخاطبان خود و ارتباط با آن ها را از دور براحتی می دهد.

دلایل مسدود کردن برخی از افراد توسط دیگران در واتساپ

بلاک کردن یک کاربر در واتساپ به این معناست که دیگر نمی‌توانید پیام‌های وی را دریافت کنید و همچنین امکان ارسال پیام برای آن فرد نیز وجود ندارد. همچنین کاربر بلاک‌شده نیز قادر به دیدن آخرین بازدید، آنلاین بودن و وضعیت شما نخواهد بود. اما بصورت کلی برخی از افراد دلایلی می توانند برای اینکار داشته باشند. و به نحوی می تواند یکی از ویژگی های مهم در این برنامه باشد.

  • حفظ حریم خصوصی : یکی از رایج‌ ترین دلایل مسدود کردن افراد در واتساپ، حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از ارتباطات ناخواسته است. برخی از افراد ممکن است از مزاحمت‌ های مداوم برخی مخاطبان رنج ببرند و تمایلی به ادامه ارتباط با آن ها نداشته باشند. در این موارد، مسدود کردن به عنوان یک راهکار موثر عمل می‌کند تا فرد بتواند آرامش خود را بازیابد.
  • تنش و اختلاف : همچنین، مسدود کردن افراد می‌تواند در مواردی که روابط دچار تنش و اختلاف شده‌اند نیز کاربرد داشته باشد. برای مثال، پس از یک جدایی یا درگیری شدید، فرد ممکن است تصمیم بگیرد تا مدتی ارتباط خود را با طرف مقابل قطع کند. در این موارد، مسدود کردن می‌تواند کمک کند تا فرد بتواند فضای مناسبی برای بازیابی آرامش خود ایجاد کند.

آموزش بلاک کردن در واتساپ

برای طی کردن این روند در ابتدا باید وارد تنظیمات واتساپ خود شوید. در مرحله بعدی با ورود به بخش حریم خصوصی خود براحتی به افرادی که بلاک یا مسدود کرده اید دسترسی پیدا خواهید کرد. در این مرحله یک گزینه وجود دارد به اسم افزدون به مسدود شده ها. در این بخش کاربران با لمس آن به بخش انتخاب افرادی می روند که می خواهند آن ها را مسدود کنند. با انتخاب یکی از آن ها براحتی می توانید شخص مورد نظر را بدون اطلاع از آن بلاک کنید.

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید Ego VPN

آموزش استفاده از فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید Ego VPN در دنیای دیجیتالی امروز یکی…

1 ساعت ago

فیلتر شکن جدید برای ایرانسل Guajiro VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن جدید برای ایرانسل Guajiro VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی…

1 ساعت ago

دانلود وی پی ان رایگان و ایمن Free VPN

ابزاری ضروری و نامحدود برای دسترسی به دنیای اینترنتی خواسته ی بیشتر کاربران دنیای اینترنتی…

21 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پایدار و متصل CubeGuard VPN

اجرای برنامه های فیلترینگ شبکه های اجتماعی برای رفع فیلترینگ و محدودیت سایت های خارجی…

21 ساعت ago

جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN

دانلود مستقیم جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN یکی از نیاز های اساسی…

22 ساعت ago

دریافت کو کو وی پی ان KOKO VPN Lite

فعال سازی کو کو وی پی ان برای اندروید دریافت کو کو وی پی ان…

22 ساعت ago