برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

آموزش برگرداندن ریلز حذف شده در اینستاگرام

ریلز و برگرداندن آن در اینستاگرام

ریلز اینستاگرام، ویژگی‌ای نو در این پلتفرم است که به کاربران امکان می‌دهد ویدیوهای کوتاه، سرگرم‌کننده و خلاقانه ایجاد و به اشتراک بگذارند. این ویدیوها می‌توانند حداکثر تا 30 ثانیه طول داشته باشند. و ویرایش‌های متنوعی مانند افکت‌های ویدیویی، جلوات صوتی، موسیقی و ابزارهای متنوع دیگر را شامل می‌شوند. ریلز به کاربران امکان می‌دهد تا با روندها و چالش‌ها همراه شوند. محتوای جدید و خلاقانه‌ای بسازند و به این ترتیب، دیده شدن بیشتری در پلتفرم داشته باشند. از جهت دیگر، اینستاگرام با معرفی ریلز، رقابت خود را با سایر اپلیکیشن‌هایی که خدمات مشابهی ارائه می‌دهند، تشدید کرده است.

برای بسیاری از کاربران به دلایل مختلفی پیش آمده است. که ریلز خود را حذف کرده اند . خواستار برگرداندن آن شده اند. یکی از نکات مهم دربراه این موضوع این است که این کار براحتی امکان پذیر می باشد. و کاربران براحتی می توانند ریلز های خود را برگشت بزنند. این ویژگی اینستاگرام همواره مورد تایید بوده است. که کاربران بتوانند ویدیو های که قبلا آپلود کرده اند را در هر موقع که خواستار آن بوده اند را برگردانند. از این رو در این مقاله قصد داریم شیوه های آن را در کمترین زمان به شما کاربران عزیز آموزش دهیم.

مراحل برگرداندن ریلز پاک شده در اینستاگرام

خوشبختانه برگرداندن ریلز اینستاگرام همان طور که به آن اشاره کردیم کاملا شدنی و امکان پذیر می باشد در ادامه می توانید با طی کردن مراحل زیر براحتی ریلز های حذف شده خود را برگردانید.

  1. ابتدا وارد پروفایل حساب کاربری خود در ایسنتاگرام شوید. و روی سه نقطه گوشه بالای بخش پروفایل خود کلیک کنید.
  2. در این مرحله شما یکسری گزینه ها را پیش روی خود مشاهده می کنید و باید بر روی Your Activity کلیک کنید.
  3. در مرحله سوم شما به بخش جدیدی هدایت و منتقل می شوید که می توانید با انتخاب هر گزینه دوباره به مسیری جدید وارد شوید. در این بخش شما باید با انتخاب گزینه Recently Deleted وارد بخش محتوای حذف شده شوید.
  4. در مرحله نهایی شما می توانید براحتی محتوای حذف شده اعم از پست، استوری، ریلز و غیره در 30 روز گذشته را مشاهده می کنید. می توانید تنها با یک کلیک بر روی آن ها براحتی اقدام به بازگرداندن آن ها کنید.
  5. در مرحله نهایی باید بر روی هر محتوایی که می خواهید آن را دوباره منتقل کنید باید بر روی دکمه Restore کلیک کنید تا فرایند آغاز شود. در این مرحله پس از انجام آن برگرداندن پست یا ریلز مورد نظر در کمتر از یک یا چند ثانیه دوباره به جای خود برخواهد گشت.

سخن پایانی

بصورت کلی اینستاگرام با در اختیار قرار دادن ابزار های متفاوت و کامل جهت راحتی کار کاربران آن ها را بصورت کلی از هر برنامه ای دیگر بی نیاز کرده است. این می تواند برای کاربران زیادی موثر و مفید باشد زیرا در بسیاری از موارد بصورت کاملا اتفاقی کاربران ریلز یا ست های خود را حذف می کنند. اما با روش گفته شده و طی کردن مراحل براحتی می توانید اشتباه خود را کاملا جبران کنید.

VPN

Recent Posts

دانلود وی پی ان رایگان و ایمن Free VPN

ابزاری ضروری و نامحدود برای دسترسی به دنیای اینترنتی خواسته ی بیشتر کاربران دنیای اینترنتی…

50 دقیقه ago

دانلود فیلتر شکن پایدار و متصل CubeGuard VPN

اجرای برنامه های فیلترینگ شبکه های اجتماعی برای رفع فیلترینگ و محدودیت سایت های خارجی…

1 ساعت ago

جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN

دانلود مستقیم جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN یکی از نیاز های اساسی…

2 ساعت ago

دریافت کو کو وی پی ان KOKO VPN Lite

فعال سازی کو کو وی پی ان برای اندروید دریافت کو کو وی پی ان…

2 ساعت ago

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

3 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

1 روز ago