برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود ایمن ترین فیلتر شکن Z VPN

اتصال به ایمن ترین فیلتر شکن Z VPN

در عصر حاضر که امنیت و حریم خصوصی اطلاعات، دغدغه اصلی کاربران اینترنت است، استفاده از فیلتر شکن‌ های قدرتمند و کار آمد، اهمیت بسزایی پیدا کرده است. در این میان، فیلترشکن Z VPN به عنوان یکی از گزینه‌ های موثر و قابل اطمینان، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. که دارای امنیتی بالا برای کاربران و همچنین ویژگی های قدرتمندی درون خود می باشد. که کاربران براحتی می توانند از آن برای دسترسی به سایت ها و برنامه های مورد پسند خود استفاده کنند.

ZP VPN با ارائه سرویس‌ های امن و کاربرپسند، امکان دسترسی آزاد به محتوای اینترنت را فراهم می‌ آورد. این فیلتر شکن با استفاده از رمزنگاری پیشرفته و فناوری VPN، ترافیک اینترنتی کاربران را از طریق سرور های امن خود هدایت می‌کند. بدین ترتیب، اطلاعات شخصی و فعالیت‌ های آنلاین کاربران، در برابر جاسوسی و نفوذ هکر ها محافظت می‌ شود. از این رو به این فیلتر شکن به عنوان ایمن ترین فیلتر شکن نگاه می کنند زیرا دارای قدرت بالایی می باشد. از نظر کاربران که از آن استفاده کرده اند کاملا تایید شده می باشد.

بررسی برجسته ترین ویژگی های Z VPN

یکی از برجسته‌ ترین ویژگی‌ های این نرم افزار، سرعت بالا و پایداری اتصال است. این فیلتر شکن با بهره‌ گیری از زیر ساخت‌ های مدرن و شبکه‌ ای گسترده، امکان دسترسی سریع و بدون وقفه به اینترنت را فراهم می‌ آورد. حتی در شرایط اتصال ضعیف، قادر است سرعت بالایی را ارائه دهد و از قطع ناگهانی اتصال جلوگیری کند. از دیگر مزایای استفاده از زی وی پی ان، می‌توان به حفظ حریم خصوصی، دور زدن محدودیت‌ های جغرافیایی و امکان دسترسی به محتوای محدود شده اشاره کرد. این فیلترشکن با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و سرورهای متعدد در سراسر جهان، امکان دسترسی به وب‌ سایت‌ ها و خدمات آنلاین محدود شده در برخی مناطق را فراهم می‌ آورد.

نمایش تایم اتصالی به سرور ها

یکی از ویژگی های قدرتمند این فیلتر شکن نمایش تایم اتصالی به سرور های مورد نظر است. کاربران براحتی می توانند تایم اتصالی به سرور ها را مشاهده کنند. این می تواند باعث مدیریت تایم استفاده از اینترنت از طرف کاربران شود. همچنین با نمایش سرعت دانلود و آپلود زیر آن کاربران براحتی می توانند عملکرد سرور اتصالی به آن را ارزیابی کنند.

وجود دو سرور قدرتمند

یکی از ویژگی های ایمن ترین فیلتر شکن Z VPN این است که دارای سرور های متعددی درون خود نمی باشد. این می تواند برخلاف بسیاری از وی پی ان های موجود باشد. زیرا بیشتر فیلتر شکن ها بر روی چندین سرور ها در سراسر کشور تمرکز می کنند. اما این وی ی ان بیشتر تمرکز خود را بر روی دو سرور قدرتمند و کارآمد قرار داده است.

معرفی شده به عنون ایمن ترین فیلتر شکن

این نرم افزار دارای سرور های قدرتمند و ایمن می باشد. به همین دلیل کاربران براحتی می توانند به این وی پی ان فوق سریع اعتماد داشته باشند.

لینک دانلود فیلتر شکن ZP VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

15 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

15 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

22 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

22 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

22 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

23 ساعت ago