برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

بهترین ایردراپ های تلگرام برای کسب درآمد

توضیح کامل مفهوم ایردراپ ها

ایردراپ در واقع روشی است که توسط شرکت‌ های فعال در حوزه رمزارز ها برای توزیع و انتشار رمزارز های جدید خود به صورت رایگان استفاده می‌ شود. به طور کلی، در یک ایردراپ، شرکت ارائه‌ دهنده رمزارز، مقداری از توکن های خود را به صورت رایگان به کاربران واجد شرایط ارائه می‌ دهد. این کاربران می‌ توانند با ثبت‌ نام و انجام برخی اقدامات ساده، مانند به اشتراک‌ گذاری در شبکه‌ های اجتماعی، دریافت این توکن‌ ها را درخواست کنند. جدیدا ایردراپ های تلگرام به یکی از محبوب ترین ایردراپ های تبدیل شده اند، که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

بصورت کلی ایردراپ ها به دلایل متعددی اهمیت بسیار زیادی در بازار رمزارزها دارند. نخست، این فرآیند به شرکت‌ های ارائه‌ دهنده رمزارز کمک می‌ کند تا پذیرش و آگاهی عمومی را نسبت به رمزارز خود افزایش دهند. با توزیع رایگان توکن‌ ها در میان کاربران، این شرکت‌ ها می‌توانند پایگاه کاربری خود را گسترش داده و در نهایت بازار رمزارز خود را توسعه ببخشند. از این رو تلگرام نیز با ایجاد بستری فعال برای کاربران شروع به ارائه و اجازه به این ایردراپ ها داده است. در ادامه به معرفی بهترین ایردراپ ها می پردازیم.

معرفی بهترین ایردراپ های تلگرام برای کسب درآمد

همان طور که اشاره کردیم ایردراپ ها می توانند برای کاربران درآمد هایی را بوجود آورند. از این رو بسیاری از آن ها دارای رودمپ و نقشه ای پر اهمیت نیستند که بخواهند تایید شوند. به همین دلیل در ادامه به بررسی بهترین ایردراپ های تلگرام می پردازیم که کاربران می توانند از آن ها استفاده کنند. چون مطمئنا استفاده از آن ها با درصد بیشتری برای موفقیت همراه می باشند. از این رو پیشنهاد می شود از این بازی های معرفی شده استفاده کنید تا در آینده نتیجه بهتری بگیرید.

همستر کامبت (Hamster Kombat)

اولین رباتی که می تواند دارای عملکردی قدرتمند و مورد تایید باشد ربات تلگرامی همستر کامبت می باشد. این ربات دارای جامعه ای به شدت قدرتمند می باشد و کاربران همواره در حال طی کردن وظایف خود در این پروژه برای جمع آوری بیشتر کوین های خود هستند. همچنین دارای رودمپی قوی می باشد و لیست شدن آن مدت زمان زیادی را در پی نخواهد داشت.

میم فای (MemeFi)

یکی دیگر از ربات ها میم فای می باشد. این ربات نیز دارای حالتی ساده و نه چندان پیچیده مانند همستر می باشد. که کاربران با کلیک بر روی صفحه می توانند روزانه تعدادی میم فای را برای خود جمع آوری کنند.

بلوم (Blum)

یکی از قدرتمندترین آن ها که می تواند قیمت بیشتری نسبت به سایر ارزهای دیگر به خود اختصاص دهد بلوم می باشد. این ایردراپ دارای وعده های قدرتمندی به کاربران است که به گفته کارشناسان ممکن است دارای قیمتی بیشتر از سایر ایردراپ های دیگر در مرحله اول لیست شدن باشد.

تپ سواپ (Tapswap)

در نهایت تپ سواپ می تواند ایدراپی قدرتمند در این برهه از زمان باشد که کاربران براحتی می توانند با روزانه چنند دقیقه وقت گذاشتن به داشتن کوین های تپ سواپ برسند.

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

15 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

15 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

21 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

22 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

22 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

22 ساعت ago