برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود مستقیم فیلتر شکن اسپارت وی پی ان Spart VPN

نحوه راه اندازی برنامه قدرتمند اسپارت وی پی ان

در دنیای امروزی که دسترسی به اینترنت به یکی از نیاز های اساسی زندگی تبدیل شده است، موضوع امنیت و حفظ حریم خصوصی آنلاین اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. با توجه به محدودیت‌ های موجود در برخی کشورها در زمینه دسترسی آزاد به اطلاعات و محتوای آنلاین، استفاده از ابزارهایی مانند فیلتر شکن برای دور زدن این محدودیت‌ها ضروری به نظر می‌رسد. یکی از فیلتر شکن های به شدت قدرتمند اسپارت وی پی ان Spart VPN می باشد. که دارای اتصالی قدرتمند و امنیتی بسیار بالا درون خود می باشد.

بصورت کلی Spart VPN با استفاده از تکنولوژی‌ های پیشرفته رمزنگاری و با قرار دادن ترافیک اینترنتی کاربران در یک تونل امن، امکان دسترسی آزاد به محتوای آنلاین را فراهم می‌کند. همچنین این فیلتر شکن قادر است تا آدرس IP کاربران را پنهان کرده و هویت آنها را محافظت کند. از این رو می توانیم نتیجه بگیریم که این نرم افزار در میان افراد کاملا تایید شده می باشد. زیرا دارای سرعت اتصال بالایی درون خود می باشد و تمامی افراد از عملکرد این نرم افزار راضی می باشند. و مورد تایید افرادی است که از آن استفاده کرده اند.

زمینه دسترسی به اتصال در اسپارت وی پی ان

کاربران برای دسترسی به اتصال به سرور های قدرتمند در این فیلتر شکن ابتدا باید یک نام کاربری و رمز عبور را برای خود در این فیلتر شکن در نظر داشته باشند. بعد از آن براحتی می توانند به سرور های قدرتمند این وی پی ان متصل شوند. و از آن بدون پرداخت هیچ هزینه ای استفاده کنند. زیرا افراد لازم نیست برای اتصال به سرور های این فیلتر شکن هیچ هزینه ای را پرداخت کنند.

معرفی و تشریح چهار بخش اطلاعات بعد اتصال

  1. Download Volume : این بخش به میزان حجم داده‌ های دریافت شده از اینترنت توسط کاربر اشاره دارد. به‌عبارت دیگر، این شاخص نمایانگر مقدار اطلاعاتی است که کاربر در طی اتصال به اینترنت از طریق این فیلتر شکن دریافت کرده است. این معیار می‌ تواند در مدیریت مصرف بسته‌ های اینترنتی و برنامه‌ ریزی برای مصرف بهینه‌ تر آن‌ ها نقش داشته باشد.
  2. Upload Volume : برخلاف بخش قبلی، این شاخص میزان حجم داده‌ های ارسال شده از سوی کاربر را به‌نمایش می‌گذارد. به‌عبارت دیگر، این معیار نشان‌ دهنده‌ی میزان اطلاعاتی است که کاربر در طول اتصال به اینترنت از طریق این نرم افزار به دیگران یا سرورها ارسال کرده است.
  3. Download Speed: این بخش به سرعت دانلود اطلاعات از اینترنت توسط کاربر اشاره دارد. به‌عبارت دیگر، این معیار نشان‌ دهنده‌ی میزان سرعت دریافت داده‌ ها از سرورهای اینترنتی به کاربر است. این شاخص در تجربه‌ی کاربری مانند بارگیری محتوای آنلاین، تماشای ویدئو و استریم موسیقی بسیار مهم است.
  4. Upload Speed : برخلاف بخش قبلی، این شاخص به سرعت آپلود اطلاعات از سوی کاربر به اینترنت اشاره دارد. به‌عبارت دیگر، این معیار میزان سرعت ارسال داده‌ ها از کاربر به سرورهای اینترنتی را نمایش می‌دهد. این شاخص در مواردی مانند به‌اشتراک‌ گذاری فایل‌ ها، آپلود محتوا در فضای آنلاین و برقراری ارتباطات آنلاین اهمیت زیادی دارد.

لینک دانلود فیلتر شکن اسپارت وی پی ان

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

14 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

14 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

20 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

21 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

21 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

21 ساعت ago