برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

نصب فیلتر شکن استار وی پی ان برای تیک تاک

اتصال به سرور های جدید و آپدیت شده در Star VPN

در دنیای امروزی که افرادی به دلیل محدودیت های ایجاد شده به دنبال یک ابزار قابل استفاده هیتند معرفی یک فیلتر شکن می تواند به افراد زیادی در این زمینه کمک کند. وی پی ان های موجود در گوگل پلی و سایر وب سایت و اپلیکیشن های دیگر برای پلتفرم های خاص می تواند در این زمینه به کاربران بسیار کمک کند. فیلتر شکن استار وی پی ان یکی از ابزار های مناسب در این جهت می باشد که کاربران را بصورت کلی از محدودیت های ایجاد شده بر روی اینترنت رها می سازد.

این وی پی ان فعال که مشابه اسم آن را قبلا هم در سایت مورد بررسی قرار داده ایم کاملا متفاوت می باشد. دارای یکسری ویژگی های دیگر با اتصالی متفاوت درون خود می باشد. که تقریبا محیط نرم افزاری آن نیز کاملا متفاوت می باشد. اتصال در این برنامه بسیار ساده و کاربردی می باشد. افراد بعد از استفاده از این فیلتر شکن حس ساده بودن آن را کاملا احساس می کنند. دارای اتصالی پایدار در سرور های خود می باشد. که کاربران باید در انتخاب سرور های آن با توجه به اپراتور خود دقت کافی داشته باشند.

طراحی هوشمندانه محیط نرم افزار

این وی پی ان با توجه به بررسی های انجام شده از جانب تیم ما درباره نحوه عملکرد و تست محیط نرم افزاری آن به یکسری نکات مهم درباره آن پی برده ایم. این فیلتر شکن دارای محیط نرم افزاری با طراحی هوشمندانه ای می باشد. زیرا کاربران می توانند در کمترین زمان به محیط های اصلی نرم افزار با یک لمس منتقل شوند. این ویژگی سبب می شود سرعت کار کاربران در استفاده از این برنامه بسیار افزایش پیدا کند. با بک لمس ساده کاربران می توانند به بخش هایی مهم از جمله فیدبک، لیست سرورها، اتصال به سرورها، فرستادن یا شیر کردن اپلیکیشن هدایت شوند.

نصب بسیار بالای استار وی پی ان در گوگل پلی

خدماتی که این فیلتر شکن ارائه می دهد رایگان است. بسیاری از وی پی ان ها با اینکه رایگان هستند اما دارای اتصالی به شدت ضعیف می باشند. برخلاف اکثر فیلتر شکن های رایگان این برنامه دارای اتصالی بسیار قوی می باشد. این فیلتر شکن را افرادی زیاد در گوگل پلی نصب کرده و از آن استفاده کرده اند. این نرم افزار در گوگل پلی بالای 1 میلیون نصب را داشته اشت. این مقدار نصب نشان می دهد که این وی پی ان دارای عملکردی بسیار بالا درون خود می باشد. همچنین با دریافت نمره 4 می توان آن را ابزاری مفید برای کاربران با درصدی بالا معرفی کرد.

تست سرعت دانلود و آپلود STAR وی پی ان

در فیلم زیر کاربرانی که می خواهند به نتیجه نهایی درباره سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان برسند می توانند کامل آن را مورد بررسی قرار دهند. زیرا در ویدیوی زیر علاوه بر نمایش محیط نرم افزاری این برنامه به بررسی سرعت آن نیز می پردازیم.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعتی مطلوب درون خود می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن استار وی پی ان

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

21 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

21 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago