برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

آموزش اتصال به فیلتر شکن سریع Gravity VPN

نحوه اتصال به فیلتر شکن سریع Gravity VPN

در دنیای امروزی که دسترسی به اینترنت بخشی جدایی‌ ناپذیر از زندگی روزمره ما شده است، موضوع امنیت و حریم خصوصی آنلاین اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده است. با توجه به محدودیت‌ های موجود در دسترسی به برخی محتواهای آنلاین در برخی مناطق، استفاده از فیلتر شکن‌ ها به عنوان ابزاری کارآمد برای دور زدن این محدودیت‌ها مطرح شده است. در این میان، فیلتر شکن سریع Gravity VPN به عنوان یکی از گزینه‌ های محبوب و قابل اعتماد در میان کاربران شناخته شده است. که دارای اتصالی ایمن و قدرتمند همچنین مورد تایید افرادی که از آن استفاده کرده اند می باشد.

بصورت کلی این نرم افزار دارای اتصالی بسیار آسان درون خود می باشد. کاربران با استفاده از این نرم افزار براحتی می توانند به سرور های متعددی متصل شوند. نتیجه استفاده از این نرم افزار امنیت کامل و همچنین از بین بردن تمامی محدودیت های موجود است. از بین بردن تحریماتی که بر سر شبکه های اجتماعی در برخی از کشور ها گماشته شده است با استفاده از این نرم افزار به راحتی آب خوردن می باشد. افراد می توانند با تنها یک کلیک به سایت های خارجی دسترسی داشته باشند.

پشتیبانی شبانه‌ روزی در Gravity VPN

پشتیبانی شبانه‌ روزی در Gravity VPN، مزایای متعددی را برای کاربران به همراه دارد. اولاً، این ویژگی به کاربران این اطمینان را می‌ دهد که در صورت بروز هر گونه مشکلی، می‌ توانند در هر زمان با متخصصان این وی پی ان تماس بگیرند و راهکار های مناسب را دریافت کنند. ثانیاً، دسترسی سریع و بی‌ وقفه به پشتیبانی فنی، باعث می‌ شود تا کاربران بتوانند به طور مداوم از امکانات این فیلتر شکن بهره‌ مند شوند و هیچ گونه وقفه‌ای در استفاده آنها ایجاد نشود. بصورت کلی این ویژگی اهمیت دادن تیم این وی پی ان به کاربران خود را براحتی نمایش می دهد.

آموزش اتصال به فیلتر شکن

مراحل اتصال به فیلتر شکن ها می تواند مشابه باشد. زیرا بیشتر فیلتر شکن ها از ویژگی های مشابه استفاده می کنند. اما در بسیاری از آن ها نیز می تواند اتصال یکسان ناشد. بصورت کلی شیوه اتصال به این وی پی ان بسیار ساده می باشد. با استفاده از روش زیر براحتی می توانید مراحل اتصال به سرور های این نرم افزار را داشته باشید :

  1. دانلود برنامه : در اولین قدم باید برنامه مورد نظر یا فیلتر شکن را دانلود کنید. برای دانلود آن ممکن است از گوگل پلی اقدام کنید و یا از سایت های معتبر مانند سایت ما اقدام به دانلود این وی پی ان های قوی کنید.
  2. نصب برنامه : در مرحله بعدی باید برنامه مورد نظر را بر روی گوشی خود نصب و اجرا کنید. که این می تواند راحت ترین مرحله مورد نظر باشد زیرا افراد نیازی به ایجاد تنظمیات پیچیده نیستند.
  3. ورود و انتخاب سرور ها : در مرحله بعدی کاربران باید وارد برنامه مورد نظر شوند تا به سرور های آن متصل شوند.
  4. اتصال به سرور ها : برای اتمام مراحل می توانید با یک کلیک بر روی اتصال اتوماتیک بزنید یا سرور انتخابی را برای اتصال به کار بی اندازید.

لینک دانلود فیلتر شکن Gravity VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

10 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

10 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

16 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

16 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

17 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

17 ساعت ago