برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

آموزش بالا بردن امنیت واتساپ

بررسی میزان قدرتمند بودن امنیت واتساپ

واتساپ به عنوان یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های جهان، توجه ویژه‌ای به امنیت و حریم خصوصی کاربران دارد. امنیت این شبکه اجتماعی از طریق چندین ویژگی قوی و مکانیزم حفاظتی مورد تاکید قرار می‌گیرد. در ادامه به آموزش بالا بردن امنیت واتساپ می پردازیم اما بصورت کلی این برنامه دارای امنیتی بالا می باشد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم. یکی از ویژگی های این شبکه اجتماعی رمزنگاری انتها به انتها End-to-End Encryption می باشد. این ویژگی به این معنا است که پیام‌ها و تماس‌ها فقط برای شما و شخصی که با او در ارتباط هستید قابل خواندن یا شنیدن هستند. حتی واتساپ یا شرکت‌های ثالث نیز نمی‌توانند پیام‌ها را مطالعه کنند.

یکی دیگر از ویژگی های امنیتی این برنامه زمان مخصوص برای انقضای پیام‌ها Disappearing Messages است. واتساپ ویژگی‌ای را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا تنظیم کنند پیام‌ها پس از مدت زمان معینی پس از خوانده شدن، به طور خودکار حذف شوند. همچنین دارای ویژگی قدرتمند پشتیبان‌گیری رمزگذاری‌شده روی ابر Encrypted Cloud Backups می باشد. کاربران می‌توانند گزینه‌ای را فعال کنند که پشتیبان از چت‌ها به طور رمزنگاری‌شده روی فضای ابری ذخیره شود. یکی دیگر از ویژگی هایی که باید به آن اشاره داشته باشیم احراز هویت بیومتریک Biometric Authentication می باشد. برای دسترسی به برنامه در دستگاه‌های پشتیبانی کننده، کاربران می‌توانند از قابلیت‌های احراز هویت فیزیکی مانند اثر انگشت یا تشخیص چهره استفاده کنند.

چرا باید امنیت شبکه اجتماعی واتساپ را بالاتر ببریم ؟

یکی از سوالات مهمی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است با وجود تعریفات موجود درباره امنیت این برنامه پس نیازی به ایجاد مراحل بعدی امنیتی نیست. زیرا خود دارای ویژگی های قدرتمند امنیتی برای کاربران می باشد. لازم به ذکر است این نمی تواند خود تنهایی باعث نگه داشتن کاربران در حیطه امنیت خود شود. از این رو با انجام مراحل مربوط به امنیتی ساده معرفی شده در ادامه می توانید از این افراد سودجو کامل به دور بمانید. همچنین با این کار با خیالی راحت تر از این ابزار استفاده می کنید. و لذت استفاده بدون نگرانی از یک برنامه بسیار می تواند بالا برود.

آموزش بالا بردن امنیت واتساپ

در ادامه به مهم ترین اقدام هایی که می تواند امنیت واتساپ شما را بالا تر ببرد می پردازیم. با طی کردن این مراحل امنیت واتساپ شما بیشتر خواهد شد.

  1. از نسخه اصلی واتساپ استفاده کنید : اولین نکته و مهم ترین آن ها که با انجام ندادن آن انجام مراحل بعدی کاملا بی تاثیر است استفاده از نسخه اصلی واتساپ است.
  2. فعال سازی تایید دو مرحله واتساپ : با فعال کردن تایید دو مرحله در بخش تنظیمات واتشاپ امنیت این برنامه چندین برابر خواهد شد.
  3. محدود کردن دسترسی به اطلاعات پروفایل : این عمل خود باعث می شود پروفایل شما به کاربرانی نشان داده شود که به آن ها اعتماد دارید.
  4. بروزرسانی منظم واتساپ : از گوگل پلی همواره سعی کنید جدید ترین نسخه این برنامه را دانلود کنید.
  5. روی هر لینکی کلیک نکنید : در انتها باید توجه داشته باشید نباید روی هر لینکی که در این برنامه براتون ارسال می شود کلیک کنید.
VPN

Recent Posts

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

19 دقیقه ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

22 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

22 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago